Klachten & complimenten
Klachten & Complimenten
Ben je blij met onze producten? Dat horen we natuurlijk graag! Laat het ons weten door review te plaatsen of een reactie achter te laten op Instagram. Alvast heel erg bedankt!
Heeft u een klacht over een product of onze service? We gaan voor 100% tevreden klanten. Neem in dat geval gerust contact met ons op via info@natuurlijkrosalie.nl. We helpen je graag om tot een passende oplossing te komen.
Leidt dit niet tot een gewenste oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de Europese Unie ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.